Loading...

Kargo ve Teslimat

KARGO ve TESLIMAT:


100 TL ve üzeri siparisleriniz de kargo bizden.
Ürünlerinizi teslim etmek üzere adresinize gelen Kargo görevlisini bekletip paketinizin disina ve açarak içine bakip bir sorun görürseniz o anda tespit tutanagi tutturabilirsiniz. Tutanakta sizin ve kargo görevlisinin imzasi olmasi gereklidir.
Ileride olusabilecek iade, degisim gibi süreçler için siparislerinize ait faturalari bir aydan az olmamak kaydiyla muhakkak saklayiniz.
Bazi yazilim ve hizmete dayali ürünlerimiz sadece elektronik ortamda sunulmaktadir, ayrica bir sevkiyati yoktur. Bu tür ürünler belirtilmistir. Bu ürünler için tarafiniza elektronik veya matbu olarak resmi evrak ulastirilacaktir. ürünün kullanimi için gerekli olan sifreler tahsilat yapildiktan sonra (max. 2 is günü içerisinde) gönderilecektir.
ürünler firmamizin anlasmali oldugu kargo firmalari ile tarafiniza ulastirilacaktir. Tercihe bagli kargo isteklerinde kargo firmalari ekranda görüntülenecektir. Siparislerinize ait kargo masraflari siparisinize dahil edileceginden teslimat esnasinda ayrica kargo ödemesi yapmayiniz. Teslimat için istege bagli listelenen kargo firmalarinin disinda özellikle istediginiz bir kargo firmasi var ise müsteri temsilcilerimizle iletisime geçiniz.
Kargonuzu teslim alirken hasarsiz aldiginizdan emin olmalisiniz. Teslim aldiktan sonra kargo sirketinin sorumlulugu kalktigindan lütfen ürünle ilgili bir problem oldugunu gördügünüzde kargo firmasina tutanak hazirlatiniz ve kargoyu teslim almayiniz..
ödeme bilgilerinizin teyid edilmesinin ardindan siparisiniz hazirlanip belirttiginiz adrese ulastirilacaktir.
Siparisinizin en kisa zamanda adresinize teslim edilebilmesi için siparis tarihinden itibaren en fazla 7 gün içinde ödeme isleminin gerçeklestirilmis olmasi gerekmektedir.
Kargo ücretleri siparis esnasinda müsteriye gösterilmektedir.
ürün degisimi, iadesi veya teslim adresinin yanlis verilmesi durumlarinda olusacak kargo masraflari müsteriye aittir.
Teslimatin gecikmesi veya benzeri gibi durumlarinda bizimle iletisim kisminda belirttigimiz eposta adresimiz ya da telefonumuzdan irtibata geçebilirsiniz. Görüsmelerinizde ve yazismalarda mutlaka siparis numaranizi belirtiniz..
ödeme bilgilerinde veya teslimat adresinde bir sorun olusmasi durumunda sizinle, belirtmis oldugunuz eposta adresi veya telefon numaralari ile irtibata geçilecek; 15 gün içinde teslim edilemeyen siparisler iptal edilecektir.
Sitemizde stoksuz çalistigimiz ürünler vardir. Verdiginiz siparislerde tedarikçi firmalarin stoklarinda bulunmayan ürünler yüzünden gecikmeler yasanabilir. Bu gibi durumlarda telefon veya e-postanizdan mutlaka size ulasilarak haber verilecektir.

ÖDEMELER:

Ödemelerinizi sitemizde belirttigimiz (kredi kartlari, banka havalesi, teslimde nakit) ödeme seçenekleri ile yapabilirsiniz.
Havale ile ödemelerde siparis tarihinden itibaren en fazla 7 gün içinde ödeme isleminin gerçeklestirilmis olmasi gerekmektedir.
Havale islemleri sirasinda ilgili kurum tarafindan talep edilebilecek "masraf" vb ücretlerin karsilanmasi tamamen müsteriye aittir.
ödeme islemini yaparken Siparis Numarasini mutlaka belirtiniz.
Havale ile yaptiginiz ödemelerde ödemenizi gösteren banka dekontunu mail adresimize HAVALE DEKONT basligi ile gönderiniz.

KREDI KARTI ÖDEME PROBLEMLERI:


  • Kredi karti numaranizi ve/veya CVC Güvenlik Numaranizi (Kredi kartinizin arkasindaki son 3 rakam) yanlis girmis olabilirsiniz.
  • Kredi Kartiniz limit asimina ugramis olabilir. (Bankanizla görüsünüz.)
  • Kredi Kartinizin kullanim süresi dolmus olabilir. (Bankanizla görüsünüz.)
  • Kredi kartiniz banka tarafindan bloke edilmis olabilir. (Bankanizla görüsünüz.)